maandag 19 mei 2008

Wat is smerig?!

Ik weet dat het vies is, warme chocolademelk uit een automaat. Alles wat uit zo'n ding komt is vies, ook de koffie en de thee. Maar toch probeer ik het nog eens... Ik vind namelijk dat je als recensist van warme chocolademelk dit drankje minstens een keer moet proberen op je eigen werk. Bovendien kreeg ik goede moed toen ik op een website las over iemand die op zoek was naar die 'lekkere chocolademelk uit het koffieautomaat'. Het is de lekkerste chocolademelk die hij kent. Hem werd geadviseerd om naar de groothandel te gaan, daar hebben ze grote pakken vol van dit poeder. Hij kan dus gaan smullen... Ik snap er niets van, hoe kan je automatenchocolademelk lekker vinden?

Omdat ik vind dat het moet en doordat ik goede moed had gekregen door die beste man op de website, probeerde ik op mijn werk een kopje warme chocolademelk. Eerst komt er een mengsel van chocoladepoeder en water uit het automaat sproeien. Als 'ie bijna klaar is, spuwt het automaat nog wat extra water in je kopje. Zo, klaar. Heerlijk. Hoop ik.

Vervolgens loop ik terug naar mijn bureau om dit kopje Hot Chocolate op te drinken. Ik verwacht er niet veel van. Na een paar slokjes kom ik tot de conclusie dat mijn verwachting klopt. Het is smerig!

Cijfer: 2

Geen opmerkingen: