zaterdag 10 mei 2008

Stay Okay

In het bos bij Bunnik staat een jeugdherberg. Het is een mooie en rustige plek waar mensen zich altijd wel naar hun zin lijken te hebben. Naast de jeugdherberg staat een gebouwtje waar niet alleen de bezoekers van de jeugdherberg, maar elke voorbijganger kan lunchen, of alleen wat drinken na een boswandeling. Sinds kort kan je er ook 's avonds eten. Het is aangesloten bij het keten StayOkay.

Ik kwam om warme chocolademelk te drinken. Een paar jaar terug heb ik hier ook warme chocolademelk besteld en die beviel mij wel degelijk. Het kwam uit een zakje met poeder, maar was toch heel smakelijk. Nu, een paar jaar later, probeerde ik het nog eens.

Heel jammer, maar ze hebben het merk van de chocolademelk veranderd...en de chocolademelk bij StayOkay is niet lekker meer. Het smaakt wel wat naar chocola, maar je proeft vooral water met een smaakje. Het personeel is er erg aardig, dus daarom geef ik ze geen 4 voor hun hot chocolate...

Cijfer: 5

Geen opmerkingen: