woensdag 7 mei 2008

Broodnodig

Broodnodig is een leuke plek om te ontbijten en te lunchen. Ze hebben erg lekkere Zweedse broodjes, taarten, koffie en thee. Ik heb er meerdere keren genoten van hun lekkere en originele eten. De sfeer bij Broodnodig is bovendien ook elke keer weer prettig. De eigenaren hebben duidelijk hart voor hun werk en willen hun klanten gewoonweg lekker eten serveren.

Vandaag bestelde ik de chocolademelk van Broodnodig. Er kwamen veel mensen lunchen en het (onervaren) personeel was zo gestrest dat ze stonden te trillen op hun benen. Hopelijk zorgen de eigenaren van deze lunchroom in de toekomst voor meer, of meer ervaren personeel. Of deze drukte invloed heeft gehad op de smaak van mijn chocolademelk weet ik niet. Ik heb er geen rekening mee gehouden, want elke horecagelegenheid kan het druk hebben.

Naast hun eten is de koffie en thee erg lekker, dus had ik vrij hoge verwachtingen over hun warme chocolademelk. Helaas viel de chocolademelk van Broodnodig tegen. Bereid met water, misschien met water en melk. Geen slechte chocolademelk, maar zeker geen goede. Helaas.

Cijfer: 6

Geen opmerkingen: