donderdag 12 juni 2008

Hema krijgt slechtste cijfer

Warme chocolademelk hebben ze ook in het restaurant van de Hema. Het was zo vies dat ik het heb teruggestuurd. Ze hebben verschillende soorten koffie die er best goed uitziet, dus ik verwachtte dat de chocolademelk ook best lekker zou zijn. Nou nee dus!

De chocolademelk komt uit een chocolademelkautomaat en kost 1,50. Er ligt een dun lichtschuimend laagje melk op. Dit doen ze zodat de klant denkt de chocolademelk met melk is gemaakt. Dat is dus niet waar. Mijn eerste slokjes van deze hot chocolate hadden een vage zoute smaak. Vreemd, maar gelukkig proefde ik dat zout na twee slokjes niet meer. De chocolademelk smaakte naar warm water met vaag cacaosmaakje. Echt niet te drinken! Smerig!!

Ik heb de chocolademelk niet opgedronken en zelfs teruggestuurd. De service is verder oke, want zonder morren werd me een nieuwe kop chocolademelk aangeboden. Toen ik vroeg of ik in plaats daarvan thee kon krijgen, was dat ook goed. De thee smaakte matig.

Cijfer: 0

4 opmerkingen:

Anoniem zei

De lekkerste chocolademelk drink ik nog altijd........ thuis. Gemaakt van echte cacao, met verse melk, drie keer opkoken. Enfin, je begrijpt me wel.
Groet,
Saskia

Anoniem zei

Nou pech dat jullie het niet lekker vinden.
Maar voor mij heeft de Hema de BESTE! Chocolademelk;)

Anoniem zei

Degene die zegt dat de Hema de lekkerste chocolademelk verkoopt voelt zich wel erg aangevallen... Werk je daar zelf of zo?? Moet jij die troep verkopen?

Anoniem zei

Ik vind de hema chocomel heerlijk! en het smaakt helemaal niet naar water. ik ga er vaak heen met vriendinnen en we vinden het allemaal lekker dus ;)