zondag 13 juli 2008

Wat wil jij weten?

Ben jij nieuwsgierig? Ik wel. Ik heb een vraag aan jou:
Wat wil jij weten over chocolade? Waar wil jij over lezen?

Deze blog gaat over mijn zoektocht naar de lekkerste warme chocolademelk. Ook schrijf ik allerlei andere artikelen over chocolade. De onderwerpen kies ik zelf uit omdat ik ze zelf interessant vind en omdat ik denk dat anderen er ook plezier aan beleven. Maar nu wil ik het graag van de lezer weten. Dus wat wil jij weten over chocolade?

En ik meld het maar meteen: ik schrijf geen artikelen met titels als de Gouden-kooi baby, of Sandra Kim houdt van heel heel veel pit. Deze onderwerpen lijken populair op sociale nieuwssites als nujij.nl en reporter van msn. Maar zit de gemiddelde lezer daar nou echt op te wachten? Volgens mij niet.

Geen opmerkingen: