dinsdag 23 september 2008

Chocoklok

Wil jij ook de hele dag chocolade eten? Wat dacht je van de chocoklok?! Een grappig ding, voor op je werkplek bijvoorbeeld, of om iemand kado te doen. Elk uur rolt er een chocolaatje uit deze klok. Het is als een koekoeksklok, maar er komt chocolade uit in plaats van een vogeltje. Je moet de chocolade wel binnen 30 seconde uit het laatje van de klok halen, anders gaat 'ie weer dicht.

Ik maak dat ding meteen kapot! Ik wil die chocolade pakken wanneer ik dat wil! Is dat je reactie? Voor jou is er de cheatknop: het laatje gaat dan open wanneer je maar wilt. Gelukkig maar, want dan blijft de klok heel.

Wat kan je erin doen? M&M's, Maltesers, dat soort chocoladeballetjes. Als je heel trouw elk uur een chocolaatje neemt, kan je er zo'n 30 uur mee doen. Daarna vul je 'm weer bij. Je kan de chocoklok bijvoorbeeld gebruiken als je de hele dag achter de computer werkt. Elk uur wat chocolade en even een rondje lopen. Goed voor je lichaam en de calorieën loop je zo weg.

Te bestellen via internet. Zoek op google naar choco klok/ choco clock.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik heb voor mijn vriendin deze klok gekocht met chocola en ze vind m fantastisch! Gekocht op www.ditverzinjeniet.nl, hier is deze chocoklok het goedkoopst.

Hans